محاكمه سران فتنه مرحمي بر زخم‌هاي ملت ايران است
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

محاكمه سران فتنه مرحمي بر زخم‌هاي ملت ايران است

يكي از جانبازان فتنه 88 با بيان اينكه از موسوي و كروبي شكايت كردم، گفت: محاكمه سران فتنه و عوامل آن‌ها به عنوان دشمنان آشكار و منافقان داخلي مرحمي بر زخم‌هاي بزرگ بر دل ملت ايران است. مهدي ناصري اظهار داشت: پس از انتخابات رياست جمهوري در سال گذشته سران فتنه براي رسيدن به قدرت به بهانه‌هاي مختلف افراد بي‌بصيرت را دعوت به اغتشاش و ايجاد ناامني در برخي نقاط كشور كردند.

وي ادامه داد: در حملات اغتشاشگران و عاملان منافقين خون رهگذران، جوانان و افراد بي‌گناهي نيز به زمين ريخته شد كه بنده نيز بر اثر اصابت گلوله به ناحيه پا مجروح شدم و از موسوي و كروبي كه مقصران اصلي ايجاد ناامني در جامعه بودند، شكايت كردم.

* هويت سران فتنه براي مردم شناخته شده است

يكي از جانبازان فتنه 88 با بيان اينكه سران فتنه هيچ جايگاهي در نظام ندارند، گفت: خوشبختانه مردم كشور ما مردمي آگاه و بابصيرت هستند و پس از روز عاشورا به هويت حقيقي سران فتنه پي بردند. وي خاطرنشان كرد: سران فتنه با كارهايي كه انجام دادند، حيثيت نظام مقدس جمهوري اسلامي را در مجامع بين‌المللي خدشه‌دار كردند و با توجه به اينكه ملت براي نظام و نظام براي ملت است، سران فتنه از دامن ملت ترد شدند.

* بازگشت سران فتنه به نظام خيالي واهي است

ناصري بيان داشت: در حال حاضر سران فتنه به همراه افرادي بي‌بصيرت، منشور برادري حضرت امام خميني (ره) را مطرح مي‌كنند تا به نوعي وارد نظام شوند ولي اين كار آنها بيهوده است. وي اضافه كرد: سران فتنه بايد در رابطه مسائلي كه سال گذشته ايجاد كردند، معذرت‌خواهي رسمي كنند و در جهت جبران اين مسائل در سطح بين‌المللي و داخلي قدم بردارند.

* سران فتنه بايد تقاص كارهاي خود را پس بدهند

يكي از جانبازان فتنه 88 اضافه كرد: سران فتنه بايد تقاص كارهاي خود را پس بدهند و به خون‌هايي كه ريخته شده، آسيب‌هاي وارده به اموال عمومي و خسارات معنوي كه به نظام وارد كردند، پاسخ بدهند. وي اضافه كرد: خواست ما اين است كه سران فتنه هرچه زودتر محاكمه شوند، اما با توجه به تدابير نظام اين محاكمه به تأخير افتاده است ولي سران فتنه در توهمات خود از اين مصلحت به عنوان يك نقطه ضعف براي نظام ياد كرده و از آن سوءاستفاده مي‌كنند.

ناصري بيان داشت: اميدواريم سران فتنه و عوامل‌شان به عنوان دشمنان آشكار و منافقان داخلي به زودي محاكمه شوند تا مرحمي بر زخم بزرگ در دل شيعيان باشد كه نمونه كوچك آن را در هتك حرمت به روز عاشورا مشاهده كرديم. به گزارش توانا، مهدي ناصري كه 27 سال دارد، از جمله جانبازان فتنه 88 است كه در 26 خرداد 1388 بر اثر اصابت گلوله به ناحيه پنجه پا از ساختماني مسكوني در حوالي ميدان كاج سعادت‌آباد مجروح شد و در حال حاضر بر اثر اصابت گلوله، عصب پا دچار مشكلاتي است.

 





:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 4 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: